Thursday, February 07, 2008
Aura

امروز حرف هاله دور آدم شد و منم که خوراکم این جور تست‌های روانشناسی و آدم شناسیه، تو اینترنت گشتم یه سایت پیدا کردم در مورد همین چیزا.

اصولن تو این جور موارد، از تست خودشناسی توسط درخت و میوه و سالنمای چینی و طالع بینی هندی و ماه و روز و ... تنها چیزی که آخر از همه فکر میکردم یه روزی ممکنه بهش معتقد بشم همین هاله Aura بود که خدا رو شکر این یکی هم حل شد و نشستم الان تستش رو زدم و معلوم شد که هاله من زرده با مایه‌های نیلی. تقریبن همه مشخصات آدم‌های با این جور هاله ها رو هم دارم... فقط بدیش اینه که این سایته فقط به آدم میگه هاله‌ات این رنگیه و این رنگ یعنی چی. بعد برای اینکه حالا با این هاله این رنگی چیکار باید بکنی رو حواله میده به کتاب هاله شناسی. حالا میخوام آنلاین شم برم یه کم دیگه بگردم شاید یه سایت دیگه هم بود برای فهمیدن این نکته.

چند وقت پیش هم تست Myers-Briggs رو زدم و اتفاقن اونم چیز خوبی بود ولی اون یکی جنبه علمی و روانشناختی داشت.

پی نوشت : اینجا نوشته اونایی که هاله شون زرده شخصیت‌های بچگانه دارن! بازیگوش‌هایی هستن که میخوان همیشه بخندن و بقیه رو بخندونن. از زندگی لذت میبرن و جدیش نمیگیرن! بعد نوشته که از کار کردن خوششون نمیاد مگر اینکه ازش واقعا لذت ببرن! در ضمن سگ‌ها از زرد‌ها خوششون میاد و به بهترین دوستشون تبدیل میشن... از اینکه بقیه بهشون بگن چیکار کنن خوششون نمیاد و البته بی نظم هم هستن.

پی نوشت۲: اینم یه سایت دیگه برای اینکه چطور هاله رو ببینیم، صفحه‌های بعد هر رنگ رو با مشخصات شخصی و مشاغلی که باید بگیرن و این جور چیزا نوشته.

پی نوشت ۳: اول که این صفحه رو باز کردم به قصو نوشتن چیز دیگه ای بود... وسطاش این تسته پیش اومد و خوشم اومد.

پی نوشت۴: هاله‌هاتون رو ببینید چه رنگی‌اند و کامنت بذارین که چقدر درست یا غلط بوده. بحث کنیم. تازه میشه بعدش حرف زد سر اینکه حس میکنید جایی که باید باشید هستید یا نه.

Labels:

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
داشتم فیلم تولدتو می دیدم. جالب بود. چقدر لاوت دارن مردمون اونبر آب!