Sunday, April 15, 2007
Funny
بخش خبری بیست و سی با دو خط خبر، تجمع امروز جلوی داروخانه هلال احمر رو مثلن پوشش داد. نجف زاده که دروغگویی و وقاحتش بر هیچ کس پوشیده نیست اومد جلوی دوربین گفت، جمعی از بیماران ام اس امروز به علت دیر رسیدن دارو خیابان طالقانی رو بستند، که وقتی دارو رسید تجمع هم تمام شد. تعداد آنها پنجاه نفر بود.
جناب نجف زاده،
یک) بیماران ام اس الان چهار پنج ماهه که دارو هاشون به دستشون نمیرسه. یا اگه برسه با تاخیرهای طولانی میرسه. مطمئنم که نمیفهمی، اما اگه میفهمیدی بهت میگفتم که اثر پذیری دارو در استفاده اون به صورت مداومه.
دوم) مسئولین داروخانه، با صراحت اعلام کردند که دارو تمام شد. به همین علت بیماران مجبور شدن برای اینکه به حق مسلمشون (!) برسن خیابون رو ببندند. قبلن هم با این پیام روبرو شده بودند که دارو تمام شده و اعتراض های مسالمت آمیزشون به هیچ جا نرسیده بود.
سوم) آمار دقیق بیماران ام اس مشخصه. توضیع تعداد حدود هزار دارو، از پس هر کسی برمیاد. پس مزخرفات وزیر بهداشت که «از تعداد دقیق داروی مورد نیاز اطلاع نداشتیم» که چند دقیقه قبل از همین بخش خبری پخش کردید هیچ کسی رو گول نمیزنه.
چهارم) تعداد بیماران بیشتر از پنجاه نفر بود. به طوری که لیست کسانی که توی صف بودند و دارو بهشون نرسیده بود از سیصد نفر هم بیشتر بود. ببینید، اینا کسانی هستند که با جمله تمام شد روبرو شدن. نه کسانی که بهشون گفته شده صبر کنید دارو میرسه.
هر چند بعدن اعلام شد که یه ماشین حامل دارو به شهرستان رو برگردوندن که به تهرانی ها برسونن، که دو حالت بیشتر نداره. چون خیابون بسته شده بوده و خواستید سر و صدا بخوابه، از شهرستانی ها که صداشون به هیچ جا نمیرسه مایه گذاشتید، یا دارو داشتید و به دلایلی نمیخواستید پخش کنید.

آقایان کمی از دست از وقاحت و دروغگویی بردارید. لااقل چیزی نمیگفتید، و مثل بیشتر اخبار داخلی بی سر و صدا از کنارش میگذشتید. اینطوری بیشتر دلمون خوش بود. لابد فردا هم بیماران باید با اتهام براندازی و تشویش اذهان عمومی راهی زندان اوین بشن.